Måndag

Go' kväll!

Idag har jag gått runt i skolan och nyst, snytit mig och hostat. Är det ett tecken på att man är förkyld eller? Ja, det skulle jag tro. Tänk vad irriterade alla mina klasskompisar måste vara när jag sitter i klassrummet och försöker få upp snoret i näsan igen, haha. Dom vill ju ha arbetsro och inte höra Olivia sitta och snörvla.

På idrotten så fick vi springa runt båda bergen. Helt okej om du frågar mig. Jag sprang inte hela vägen men med tanke på att jag faktiskt inte är en idrottstjej så är den ganska bra att vara tvåa in i mål eller vad tycker ni?

När jag kom hem så skulle jag gå ett ärende på stan. Jag skulle köpa en återfuktningskräm till L på The Body Shop. När jag kom dit och kollade på alla grejer så tyckte jag att allting såg likadant ut så jag valde att inte köpa något. Då tänker säkert ni "Varför frågar hon inte bara personalen?" Det ska jag berätta för er, jag kan faktiskt säga det genom tre ord: Jag är mesig! Japp, där har ni svaret.

Sedan så sms:ade jag L och sa att jag inte hittade dom och självklart så skrev hon "Varför frågade du inte personalen?" Chi fick jag. Jag bestämde mig för att gå tillbaka till Body Shop och fråga i kassan och så fick jag köpt den där jäkla skitkrämen, haha.

Nu på kvällen så har jag pluggat lite. Jag har övat på min tyska och läst på biologi. Just nu så läser vi om celler. Jag tycker inte att det är så jätteimponerande när läraren bara står och snackar och målar på tavlan men när man väl får använda ett mikroskop så blir det hela mycket roligare.

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0