Monsoon - The Eliassons

Beviset för att vi varit Tokio Hotel-fans en gång i tiden:

Det är inte klokt vad jag inte gillar detta. Härligt att höra att man i alla fall har utvecklats både vad gäller mitt gitarrspel och Olivias sång. Fast när jag tänker efter, det är ändå hyfsat bra med tanke på att jag var nybörjare på den videon (är visserligen fortfarande nybörjare men jag behärskar i alla fall intrumentet ganska bra nu). Olivia var ju ganska ny med det här med att sjunga "på allvar" också så jag får väl ändå säga att videon är godkänd. Tittarna verkar ju gillar den också eftersom den har 5 stjärnor.

Det jag ville komma till med den onödigt långa introduktionen var att vi ska ladda upp ett nytt klipp snart. Vi vet inte riktigt vilken låt och så men vi känner att det verkligen är dags nu. Så länge får ni lyssna och njuta (?) av "Monsoon".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0