Onsdag - Skola

Jag orkade inte skriva efter Matte A-kursen och allt det där i måndags och uppenbarligen inte igår heller. Det är knappt så att jag orkar skriva idag heller. Men jag bestämde mig för att nu får det fanimej vara dags för ett blogginlägg igen, såhär seg uppdatering kan man ju inte ha.

Egentligen borde jag inte skriva ett blogginlägg eftersom jag inte direkt har något att skriva om. Det känns som en riktigt bra grund det här. Jag har hur som helst varit i skolan de senaste dagarna och i måndags hade vi friidrottsdag. Det gick faktiskt bättre än väntat och skall man tro listorna som satts upp i skolan så var jag topp 5 på flera grenar. Det jag blev mest nöjd över var mitt resultat på 60 meter som blev 9,0 sekunder, jag har aldrig sprungit snabbare så det resultatet blev jag riktigt nöjd över. Tyvärr så tror jag att lärarna tolkade det som att det stod 9,6 eftersom vår kära handbollsspelare på skolan skrev en slarvig nolla så att det ser ut som en sexa på resultatskortet, men skitsamma, haha.

Annars har det inte hänt så mycket. Idag var en grymt skum dag i skolan eftersom 3 av 5 lektioner ställdes in så dagen bestod i princip bara av en 3 timmar lång rast, en musiklektion och en spanskalektion. Jag kom hem vid halv tre tror jag och när jag lade mig i soffan för att vila somnade jag. Jag känner mig verkligen inte frisk så det kanske är anledningen till min plötsliga sömnbrist, för jag sov mycket inatt och så. Hoppas att jag inte blir sjukare för jag orkar verkligen inte med det. Nu i nian ska jag inte stanna hemma en massa dagar har jag bestämt mig för.

Nu ska jag gå ifrån datorn för att kolla på idol. Meningsfullt inlägg det här...

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0