Onsdag

Ja, skolan var bra men idrotten var ganska tråkig. Jag personligen tycker att idrotten är mycket tråkigare med min nya klass. Jag saknar min gamla klass. Det känns så himla konstigt att gå i skolan utan dom. När man väl ser sina gamla klasskompisar så fattar man hur mycket man saknar dom. Jag har bara gått i skolan i två veckor utan dem men jag saknar dom så jäkla mycket.

När jag kom hem från skolan så vilade jag efter en tuff idrottslektion. Sedan så kom Linda hem så då blev det mycket roligare. Vi spelade gitarr, piano och sjöng. Sedan så satt vi bara och pratade. Sedan så kom jag på den bästa idén att gå ut och fika. Jag är så jäkla smart. Tyvärr så hade cafét stängt som vi tänkte fika på så vi fick gå någon annanstans.

När jag och L gått runt lite så bestämde vi oss för att köpa baguetter och cola. Vi var rätt så hungriga så det var lika bra att äta en macka istället för bullar. Bra val av oss, haha.

Nu ska jag göra min engelskaläxa. Jag har den tills på fredag men jag gör den idag så jag slipper att göra den imorgon. Ha det bra!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0