Skola, skola, skola

Här är det otroligt bra uppdatering ser jag. Jag ska försöka förbättra mig, det lovar jag, men det är så jäkla mycket att göra i skolan nu. Jag tror att antalet läxor var nio stycken eller något liknande, första riktiga veckan liksom?! Lärarna försöker ta död på oss, det är uppenbart.

Jag har inte så mycket intressant att skriva om. I måndags var jag på stans gymnasium för att påbörja min inläsning av Matte A-kursen. Jag går ju bara i nian ännu men eftersom jag fick möjligheten att läsa in en gymnasiekurs bestämde jag mig för att ta den chansen och göra det. Matematik är ju kul dessutom så varför inte, tänkte jag, och dessutom kommer jag ju att kunna läsa andra kurser på gymnasiet eftersom jag börjar med Matte B direkt då. Jag hoppas verkligen att jag klarar av den här kursen trots att jag inte har läst nians matte ännu men det ska nog gå.

Idag efter skolan när jag var ute på stan med Olivia såg jag en massa "Nickelodeondagen-affischer". De kommer ju till Göteborg nu på söndag och jag fick sådana minnen när jag såg dem. Allvarligt talat, det känns som en evighet sedan vi var i Visby fast det bara var drygt 2 månader sedan. 12 juli, strålande sol, backstage-området med den otroligt vackra havsutsikten, de trevliga artisterna bakom scen, över 6000 pers i publiken, Olivia på scenen, ja jäklar vilken härlig dag det var!

Nej, jag hinner inte sitta här längre och snacka en massa minnen utan jag ska gå och umgås med min familj nu.

Vi ses! // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0