19 april 2010

Hallå där!

Jag är hemma en liten sväng just nu för jag har vart hos tandläkaren och lagat ett hål. Fy f*n vad jobbigt det var. Det gjorde inte ont eller så men att de står där med en jäkla blåsmaskin i munnen på mig uppskattar jag inte. Dessutom så känner jag inte min vänstra kind på grund av bedövningen. Nu ska jag sköta mina tänder bättre så jag slipper att råka ut för detta igen.

Jag ser på klockan att jag måste åka till skolan snart. Jag orkar verkligen inte gå till skolan igen, sedan så vill jag inte heller för det kommer att kännas som jag går med världens största och uppsvullnade kind. Dessutom så är det NO.

Menmen, ni får ha det så bra så ska jag fösöka göra det bästa av dagen utan min vänstra kind. Hejdå!


Jag hatar att inte känna min vänstra kind..

//Olivia

Kommentarer
Postat av: Buoyant

SV: Hihi jaadu det var det oxå! :D

Fin skjorta !

2010-04-19 @ 18:34:07
URL: http://buoyant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0