26 april 2010

Hallå där!

Hur mår ni då? Jag mår superduper bra och vet ni varför? Jag har fått väldigt bra resultat på de senaste proven. På mitt svenskaprov så fick jag alla rätt och på mitt NOprov så fick jag ungefär 2 fel så jag kan inte precis klaga på mina resultat. Sedan så har det hänt andra grejer som gör mig glad men det är inget som jag tänker dela med mig av, haha.

Jag vet inte vad jag ska blogga om just nu om jag ska vara helt ärlig. Jag vill inte skriva ett sådant här kort inlägg för det ser bara dumt ut på bloggen. Jag har helt klart tappat suget. Ibland är det jättekul att blogga och ibland suger det. Idag suger det, haha.

Nej, nu orkar jag inte mer. Ni får ha det så bra så ska jag hämta något att äta. Magen kurrar väldigt mycket.

Olivia

Kommentarer
Postat av: idiadiiadidiiaa

söt blogg ni har! ;)



är allt bra hos er?

2010-04-26 @ 19:13:52
URL: http://abouuutida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0