30 april 2010

Hallå där!

Idag känner jag mig bloggsugen men jag vet inte varför. Jag är inte direkt på världens bästa humör men ändå känner jag ett starkt sug till bloggen. Jag hoppas att jag bloggar mer nu på den närmsta tiden så att det blir roligare att gå in på bloggen. Hur många läsare hade t.ex Kenza eller Foki haft om de inte uppdaterade på en hel dag? Det är därför jag tycker om att ha en pytteliten blogg med en läsarstatistik som ligger på 0, det finns ingen som sätter press på en. I vissa lägen så kan det väl vara tråkigt att inte få några kommentarer men det känns bara så himla konstigt när jag väl får hur många besökare som helst.

I alla fall. Nu har jag äntligen gjort mitt matteprov. Jag kan säga att jag gick där ifrån med en sådärbra känsla. Jag känner aldrig en bra känsla när jag går från ett matteprov men jag brukar ändå få bra resultat. Nästa vecka så är det tyska och engelska prov som gäller. I helgen så måste jag plugga. Fy sjutton!

Imorgon så fyller min kära syster år så jag måste fixa en liten speciell present till henne. Jäklar! Jag måste göra den nu innan hon kommer hem. Det är brådis för mig nu. Jag ska bara slänga in ett par inlägg till sedan så fixar jag presenten, haha.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0