6:e Converse-paret

YEAH! Nu har jag ett par converse till och jag fick de sprillans nya conversen för endast 350 kronor. Heelt grymt! Nu har jag converse för en livstid. Typ. Eller kanske inte. Men jag har skor för ett bra tag framöver i alla fall. Bara för det så "coolade" jag mig lite framför vår fantastiska webkamera. Det finns ingen kamera som tar bilder med bättre kvalitét.











Annat intressant som hänt idag:
Jag fick MVG på religionsprovet, det gick verkligen bättre än väntat!
Jag har försökt lära mig In Flames "Acoustic Medley" men den är lite över min nivå om jag skall vara ärlig.
Min klass har bestämt tryck på klasströjan och det blir, eh, intressant. Hahaha. Ser fram emot tills de kommer så man kan ha de på sig. 
Jag har ätit pizza.
Jag har skrivit en halv låt. Typ. Nej det har jag inte men jag har skrivit alla möjliga tankar men om jag gör färdigt låten så kommer den att bli grymt deprimerande.

Linda


Kommentarer
Postat av: TM'

ääälska converse!

2010-04-18 @ 19:18:07
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0