9 april 2010

Hallå där!

Jag vet att varken jag eller Linda bloggat på senaste tiden men vi har faktiskt en anledning till det. Vi har vart i härliga Halland med mamma eller ja, Varberg om man ska vara exakt. Där så shoppade vi, åt på en supergod pizzeria där vi ätit förut, gick en promernad vid havet, åt mat på en korvkiosk m.m. Det har vart riktigt härligt och kul.

Denna veckan har jag shoppat väldigt mycket. Jag är väldigt förvånad över att mitt kort inte spärrats med tanke på att man får inte shoppa över 1000 kroner på en vecka med mitt kort. Jag har nu vart inne på internet och letat efter bilder på grejerna jag köpt och det gick bra. Jag hittade allting så här ser ni vad jag köpt, haha, onödigt.


Vi har även sett "Alice i underlandet" i 3D. Det var riktigt coolt och filmen var också bra!


Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0