Fredag

Hello!

Inatt så hade jag väldigt blandade drömmar. Först så drömde jag en mardröm, det hade kommit mer snö så gräset var inte längre grönt och fritt från snö, det var massa snö och stora högar med snö längs med huset. Usch! Den andra drömmen var riktigt söt. Killen som jag kanske tycker om (är inte säker på om jag gör det) kom fram till mig och tog tag i mina armar och sa: Du har klippt dig så fint, du är så vacker hela du. Då kramade jag om honom och sedan så kysste han mig.. Fin dröm må jag säga.

Snart så är det dags för släktmiddag och det ska bli riktigt kul. Jag älskar att träffa mina kusiner. Jag måste säga att mina yngre kusiner kommer att lyckas bra med tjejerna i framtiden. Den ena kommer att se ut som Chace Crawford och hans lillebror kommer att se ut som Justin Bieber.

Nu ska jag spela lite gitarr och sedan så är det dags för släktmiddag. Ha det super!


Såhär kommer antagligen mina kusiner se ut i framtiden, haha.

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0