Kärlek

Jag ställer alltid mig själv denna frågan. Varför blev jag kär i just honom? Det har vart dagar då jag känner att allt är meningslöst och jag har intalat mig själv att sluta vara kär i honom men det går inte. Han har något speciellt som jag bara fallit för. När jag väl fått syn på honom i skolan så kan jag inte slita blicken. Det kan hända att jag sitter och tittar ut genom fönstret på lektionerna och ser honom i klassrummet tvärs över. Då brukar jag få SMS från min kompis och hon skriver "Tittar du på honom igen?" Det bara blir så.

Om man blir kär i en kändis och då kan man ju gå runt hemma och drömma men när man blir kär på riktigt så är det inte samma sak. Då vet man inte vad man ska ta sig till. Jag är så himla dålig på att visa känslor så det är ju en nackdel med mig. Killen skulle ju aldrig veta att jag var kär i honom om inte jag berättade det.

Olivia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lilla Olivia!

2010-04-23 @ 15:25:01
Postat av: linnéaboström

Åh så härligt! :)

Jag ska snart dra över till några vänner;)

Nidå?

2010-04-23 @ 21:08:54
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

förlåt för lite sent svar och tack så himla mycket :D

2010-04-24 @ 18:30:12
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0