Jag är bäst på att sova och sämst på att göra något riktigt meningsfullt.

YOO BLÖÖGGY! (Orkar inte vara seriös)


Jag sökte inte till Idol 2010 idag om ni ville veta, utan jag sov till tolv och sedan städade jag mitt rum. Så spännande blev den dagen. Vid fyra mötte jag upp Eira för att handla. Vi hade nämligen bestämt oss för att göra blåbärspaj. När vi hade bakat så satte vi oss framför datorn och chattade med främlingar på http://omegle.com fram tills klockan sex då Lina och Amanda kom. Då började vi kolla på en film som hette "Adam", en liten söt film. Jag drog hem någon gång efter tio eftersom jag vill hamna i en ganska okej dygnsrytm, något som håller på att gå käpprakt åt skogen nu när jag sitter här och klockan är ett.

Grattis Linda för att du nu skrivit ett härligt och inspirerande inlägg. Dagens visdomsord: Gör inte som jag och var uppe halva natten för att sedan sova bort halva dagen. Det suger ganska rejält faktiskt.

Förlåt för att jag ödslat en liten stund av ert liv för att ni har läst min skit.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0