12 augusti 2010 - Lördag

Hallå hallå!

Idag så har vi haft en underbar dag i sommarstugan. Vi har solat och badat och bara tagit det lugnt men senare på eftermiddagen så kom molnen in över himmelen och täckte solen. Ibalnd blir man allt bra trött på moln men jag är ändå glad att det regnar här i Sverige. Tänk vad torrt och jobbigt det hade vart om det aldrig regnade. Vi som lever i Sverige ska vara glada för att vi bor här för vårt klimat är bara för bra.

Men i alla fall. När det mulnade på så åkte vi in till stan och handlade. Vet ni att efter jag såg ett klipp om hur grisar behandlas så vill jag börja äta mer vegitariskt och jag tänker aldrig mer äta gris. Idag så köpte jag lite vegitariska saker i affären bland annat vegitariska köttbullar. Jag har smakat på det i skolan och det är supergott.

Nu så ska jag titta på film och bara mysa. Ha det super!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0