18/8-10

Hallå hallå! Det är galet hur svårt det är att komma ihåg att skriva i den här bloggen. Livet flyter på som vanligt här i lilla staden. Det händer inte så mycket. Jag segar, vilar upp mig inför skolan och är fast i någon slags icke-kreativ bana. Det är värdelöst. Ni märker hur dåligt man kan skriva ibland, men jag kan inte skriva så bra som jag brukar kunna nu i mitt icke-kreativa tillstånd. Jag är sämre på att tänka i poetiska banor, på att spela instrument och på att sjunga med inlevelse. Jag antar att de flesta tankarna går i skolbanor. Om mindre än en vecka så börjar jag gymnasiet. Det känns så skumt, men ändå bra. Jaja, jag ska inte förpesta bloggen med snurriga tankar längre. Jag återkommer när jag kan skriva som vanligt folk igen.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0