27 augusti 2010

Dagen kunde börjat bättre med tanke på att jag hade sovmorgon men det gjorde den inte. Först så kommer pappa in i mitt rum klockan sju och frågar "När börjar du?" och jag började inte förrän tio över nio så jag fick vifta iväg honom så jag kunde sova mer. När jag sovit i tio minuter så hör jag att något smäller till vid fönstret och jag ser en svart skepnad bakom gardinerna, en jäkla fönsterputsare.

Sedan när jag kom till frukostbordet och skulle precis hälla upp gröt i tallriken så säger mamma att sylten är slut, tack för den. Förutom alla de händelserna så var morgonen superbra, haha.

Skoldagen har också vart rätt bra, jag var aktiv på tyskalektionen och det är ju alltid välkommet med lite handuppräckningar med tanke på att det händer ytterst sällan. Jag är en sådan som sitter med händerna på bänken men de åker aldrig upp i luften för jag får världens pipröst när jag ska svara. Tragiskt men sant.

Eftermiddagen var också lite speciell, jag träffade på en kille som jag inte sett på jättelänge, tyvärr så hann vi inte prata för jag tror att han var påväg mot en träning men jag vet inte. Jag hade lust att prata med honom men tyvärr så gick det inte denna gången, får bli en annan gång.

Kvällen har vart bra hittills, familjen har ätit supergod lasagne och tittat på TV, mysigt! Men nu ska jag läsa lite. Ha det superduper bra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0