31 augusti 2010 - Ett inlägg om allt som flyger igenom huvudet

Efter mycket påtryckningar från min kära syster så är det väl dags att skriva något. Grejen är den att jag varken har ork eller lust just nu.

Jag går i skolan och det är grymt bra där. Jag trivs hur bra som helst. Däremot är det inte lika bra att behöva gå upp vid klockan sex för att pendla. Hallå? Jag måste sova minst sex timmar till för att fungera normalt? Naturvetenskapliga programmet är bra och NO-ämnena + matte är mycket roligare nu än på högstadiet, men det kommer att bli mycket att göra, det märks.

Alltså jag blir förbannad på mig själv. Jag sitter inomhus och det är, enligt den som delade in årstiderna, den sista sommardagen idag. Kan ni fatta. SISTA SOMMARDAGEN?! Jag blir galen. Imorgon är det första september och då är det höst, vart har juni, juli och augusti tagit vägen liksom? Okej, jag vet, det är inte särskilt mycket mindre sommar imorgon än vad det är idag, men just vetskapen om att det är höst gör att det kommer att kännas höstigare. Typ.

Vet ni, idag var en viktig dag i mitt liv. Vill ni veta? Wait for it... JAG TVÄTTADE I TVÄTTMASKINEN HELT SJÄLV IDAG (med min lillasysters och till en viss del farmors hjälp visserligen men det är inte så viktigt skulle jag vilja säga. Det var ändå mest jag som gjorde det och jag hade klarat det själv.) så nu är jag verkligen helt redo att flytta hemifrån, tjoho!

Nu ska jag plugga kemi och lösa två uppgifter i matte som jag inte hann med idag och sedan ska jag chiiiilla hela kvällen! ♥

Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0