Dåligt schema

Ja, det man ser mest fram emot är schemat. Tyvärr så fick jag ett riktigt kasst schema. På torsdagen så slutar vi tidigast och gissa vilken tid vi slutar. 14.40. I sjuan så slutade vi klockan 13.15 som tidigast. Nu så går vi två dagar till halvfyra och resten runt tre. Förlåt men jag är bara en aning sur just nu.

Men men, nu så ska jag inte tänka mer på mitt schema utan jag ska tänka på hur roligt jag kommer att ha det i skolan, haha. Det som är så sjukt jobbigt är att man börjar ju inte lugnt och sansat utan man går ju på allt direkt. Jag lovar att vårt första prov dyker upp om några veckor. Det är typiskt våran skola, haha.

Det känns som att schemat är viktigast i skolan. Om inte schemat är bra så är det inte kul att gå i skolan. Eller jo, kul är det ju men det hade vart roligare om vi fått ett lite bättre schema men det får man ju stå ut med att man inte kan få. Förra året så tyckte jag att det var jobbigt att gå i skolan till tre. Jag kommer ju ligga och sova på den sista lektionerna.

Nej, fasen också. Nu såg jag att den sista lektionen är NO. Ärligtalat så är NO mitt sämsta ämne så jag måste verkligen bli bättre i det. Jag lyssnar inte alls mycket på läraren för jag blir alltid så himla sömnig på NO-lektionerna. Ärligtalat så undrar jag hur många som bryr sig om Amöban, haha. Ja, den förflyttar sig genom att kapa av en del av kroppen och så låter den delen växa ut på ett annat ställe eller hur det nu var. Jag är dålig på att förklara.

Nej nu så måste jag få något i magen för jag är riktigt hungrig, frukosten blev inte den bästa med tanke på att jag var rätt nervös innan jag gick till skolan. Det kändes konstigt att man skulle börja åttan men nu känns det som världens normalaste grej, haha. Men vi hörs!


Såhär glad är jag över schemat, haha.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0