Favoritconverse

Visst har man sina favoritskor genom tiderna? Jag har mina chockrosa converse, som inte är chockrosa längre, haha. Men dom har jag verkligen andvänt mycket, jag har haft dem i flera år och de har vart med på nästan alla upplevelser. Några exempel:

Första dagen i sjuan

AC/DC konserten i Göteborg

När jag uppträdde med Living on a prayer på Nickelodeondagen i Visby

Green Day konserten i Stockholm

Green Day konserten i Göteborg

Alla Johan Palm konserter

Tokio Hotel konserten i Göteborg

Som ni märker så har jag haft dem väldigt länge och jag tänker aldrig skrota dem, jag ska ställa upp dem på en hylla när jag inte kan ha dem mer. Det är samma sak när det gäller min David Bowie tröja som jag använde på Nickelodeondagen i Visby. Nu ska jag visa mina vackra Converse.




Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0