Gamla bilder

2005 (9 år)



Vilken klädstil man hade på den tiden, haha.


Min förra katt Tusse som sprang bort en vinter för längesedan.


Jag, syrran och Tusse. Ser ni hur kort jag är eller?


Jag sitter på en pizzeria i Kalmar. Stolarna var otroligt höga så ni vet att det inte är jag som är superkort.


Jag posar inför kameran på hotellet i Kalmar.


Egobilder är alltid välkommet.


Vi köpte en hamster som fick heta Fläckis. Är hon inte helt underbar?

2006 (10 år)

En personlig favoritbild, hahahaha :D


Jag blev ett fotbolls-fan och köpte min första fotbollströja.


Jag tog hål i öronen för första gången.


Vi köpte en ny katt vid namn Zingo och han fyllde fyra år i april. Stor kille!


Han kände sig bekväm i familjen första dagen.


Åhh, jag vill krympa Zingo så han blir lika liten som han var då. Vilken mysis!


Jag träffade min förra stora idol Amy Diamond.


Jag och Linda på nyårsafton 2006

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0