Inget blogghumör

Ja, som ni märkt så har jag blivit väldigt tråkig på senaste tiden med tanke på att jag inte bloggat. Grejen är att jag känner att jag behöver en liten paus från bloggandet. Jag kanske kan skriva i bloggen om det händer något kul eller bara om jag är bloggsugen vilket jag inte är just nu för tillfället.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag tänker inte direkt sluta blogga helt och hållet, jag vill ju dela med mig av mina händelser i min sjukt spännande vardag men just nu så rullar allt på helt vanligt och jag känner inte någon mening med att blogga när man inte har något vettigt att säga.

Nu kanske inte detta inlägget var så himla vettigt men det är bara för att all fantasi har försvunnit ur mig för dagen. Hoppas jag är på bättre humör imorgon istället. Jag kanske skriver ett jätteglatt inlägg imorgon om att jag vill blogga hela livet ut, haha. Det är inte omöjligt men inte särskilt möjligt.

Imorgon så börjar jag klockan 09.10, YES! Äntligen så får vi något bra och mysigt på schemat. Denna dagen har ändå vart helt okej, jag blev inte övertrött vilket var superduper bra. Nej vet ni vad? Nu är det dags att gå till sängs.

God natt! Kramar Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0