Kreta, Almirida


Jag och syrran är glada för att åka iväg till Grekland.


Linda dricker en kaffedrink medans vi väntar på planet.


Själv dricker jag riktigt kaffe och får superont i magen..


Det vackra havet som vi badat i hela veckan.


Vi åt även goda kinderägg, haha.


Jag och Linda.


Vackert hotell vid havet.


En bild på mig och Linda inne i vårt hotellrum där tre kackelackor sprang löst, haha.


Poolen som tillhörde hotellet.


Det fanns en bowlinghall i hotellet bredvid vårt.


Linda var bra den dagen, haha. Hon kom faktiskt tvåa.


Vårt grannhotell där vi åt frukost.


Vårt fina hotell.






Det vackra havet.




På denna stranden låg vi och stekte nästan varje dag.






Denna gatan gick vi igenom många gånger.


Sista kvällen i Almirida.


Jag och Linda drack många banan och jordgubbs milkshakes.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0