Måndag 30 augusti 2010

Ja, snart så är det den första höstmånaden, gud vad skumt det känns. Det var ju för sjutton inte längesedan jag skrev "Ja, snart så går vi in i det första sommarmånaden". Usch, nu saknar jag sommarlovet. Jag har gått en vecka i skolan och jag är utbränd, haha. Kanske inte utbränd men det är tråkigt i skolan. Läxorna börjar redan ösa in. Thank you!

Just nu ligger jag under en filt och tittar på Tpp model. Jag har verkligen en cirkel som jag följer varje dag. Jag kommer hem från skolan, hoppar in i Tyra banks show när en halvtimma har gått sedan så tittar jag på Top model. Efter Top Model så drar jag ut i friska luften och tar en lång cykeltur. På kvällen umgås jag med familjen, äter kvällsmat och sedan så gör jag mina läxor.

Idag så har vi gått igenom lite i tyskan vad man ska kunna göra för att få G, VG och MVG och jag ska helt klart satsa på MVG men jag förväntar mig inte att jag ska få MVG men jag ska verkligen försöka.

Nej, nu har Top Model börjat igen. Ha det superduper bra så laddar jag upp dagens kläder lite senare idag.





Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0