Måndag

Hej på er alla där hemma framför datorn! Idag så har jag lämnat in min systemkamera på lagning. Tråkigt tråkigt. Ni får vara beredda på att bilderna på bloggen kommer inte ha så hög kvalitet på ett tag men jag ska försöka klara mig utan min lilla kamera, jag saknar den redan, haha. Det känns så himla konstigt att den inte står där på skrivbordet som den brukar. Nu låter jag fånig men tänk om jag ser ett motiv som skulle vara så fint på bild och så kommer jag på att kameran är på lagning. Surt!

Vädret idag är supertrist. Blåsigt och härliga regnskurar. Jag vill inte ta ett steg utanför dörren men tyvärr så måste jag och syrran gå till hemköp för att köpa lite tacogrejer. Vi äter tacos väldigt ofta i denna familjen men det är bara för att vi ÄLSKAR tacos.

Vi fick en superbra kommentar på YouTube idag, "You guys should be Tokio Hotel not those other losers...=}" Visst var den snäll? Jag älskar den och den gjorde verkligen min dag. För er som inte förstod vad personen menade så kan jag säga det. Han tyckte att det borde vara jag och Linda som var Tokio Hotel, inte de andra töntarna/förlorarna.

Nej, nu ska jag hitta på lite annat. Vad jag ska göra vet jag inte. Men ni får ha det superbra!





Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0