Onsdag 25 augusti 2010

God morgon på er allihopa! Jag mår finfint idag förutom att jag vaknade till att det piskade mot rutorna. I det läget så hade jag ingen lust att gå upp. Men när jag väl steg upp ur sängen så möttes jag av kall luft som åkte runt i rummet så jag fick gå till köket, göra mackor och te och sedan lägga mig i sängen igen och äta frukost, mys!

Jag är en sådan person som inte tycker om att bli väckt av en person utan av en låt. Man kan alltid snooza låten men aldrig en människa. Sedan om man har en låt man tycker om så kanske man vill vakna men idag så ville jag inte vakna på grund av en kusin som hade bytt låt till en kille som sjöng falsk och läsbade, tack för den, haha.

Dagens schema är inte mysigt, superlång bildlektion, den blir nog rätt kul men sedan så har vi tyska m.m. Hela dagen slutar klockan halv fyra, tack så jäkla mycket för den dagen, haha. Nej, nu ska jag borsta tänderna, håret m.m. Ni får ha en superbra dag så hörs vi runt halv fyra.

Kramar Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0