Saknad

Jag längtar verkligen efter min systemkamera som är inne på lagning. Ett liv utan den är verkligen svårt att tänka sig, haha. Jag tycker ju om den så mycket och kvaliten på bilderna i bloggen blir ju så mycket bättre än med mammas digitalkamera.

Jag säger inte att det är något fel på mammas kamera men jag saknar verkligen min kamera och jag hoppas att den är färdig snart så jag kan få hem den igen. Jag vill ju ut och fota fina höstbilder. Ja, tro det eller ej, här i min stad är det kyligt varje dag även fast solen lyser. Augusti har vart den sämsta sommarmånaden helt klart. Den har bara regnat bort. Man blir verkligen besviken.

Men jag hoppas på ett SMS från Elgiganten där det står "Du kan nu komma och hämta din kamera" Jag kommer att hoppa flera meter upp i taket när jag får SMS:et.


Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0