Tisdag

Hola! Bonjour! Hej! Hello! Hallo!

Ser ni hur superduper språkkunnig jag är? Jag måste erkänna att jag går faktiskt i tyska, spanska och franska i skolan. Jag delar upp det. Vi har tre språklektioner i veckan och jag får gå på tyskan en dag, spanskan en dag och franskan en dag. Haha, nejdå, en sådan pluggis är jag verkligen inte. Fatta vad jobbigt att göra tre språkprov.

Men i alla fall, idag så åt jag, syrran och pappa frukost på ett café och det var verkligen supermysigt. Dessutom så har vi gått på samma café i hur många år som helst. Jag har ätit på det cafét jättemånga gånger. Dyrt men gott. 20 :- för ett vaniljhjärta, det kan man lika gärna köpa från ICA för 8:-.

Idag så har jag även köpt lite material till skolan. En 7 ämnes bok, alltså där man kan plugga inför prov, jag hade en bok förra året också och jag är verkligen nöjd över det köpet. Sedan så har jag även köpt fem mappar och en dagbok. Fast dagboken är ju inte direkt till för skolan men..

Kvällens planer är inte många. Jag sitter faktiskt och funderar just nu på vad jag ska göra, kanske spela lite sims, haha. Jag tröttnar aldrig på Sims. Visst, vissa dagar så suger det att spela Sims men för det mesta så älskar jag det. Tyvärr så blir man helt fast och sitter och spelar i timmar men jag har ändå inget bättre för mig.

Men i alla fall. Ha det så bra så hörs vi kanske senare ikväll eller kanske inatt när jag spelat färdigt sims, haha. Snacka om simsnörd.



Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt sjuämnesblocket? :)

2010-08-21 @ 23:02:49
Postat av: O L I V I A

SV: Det är köpt på Bokia :)

2010-08-22 @ 00:35:29
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0