Träslöjd, min grej?

Jag har ett svar på den frågan. Nej! Träslöjd är verkligen inte min grej och det kan man se tydligt när jag står och försöker att såga isär en träbit. Nu kanske ni undrar "Varför valde hon träslöjd?" men det är för att man är tvungen att testa både syslöjd och träslöjd så då valde jag att köra på träslöjd denna terminen för jag vet att jag inte är bra i träslöjd och jag sparar helst inte träslöjd till sista terminen i nian, det hade vart lagom smart.

Denna dagen är våran nästlängsta dag så vi gick till fem i halv fyra, vilken mystid, haha. Grejen är att vi aldrig slutar tidigt någon dag så jag får stå ut med detta schemat hela åttan, jag tror att jag kan klara det. Imorgon så är det vår kortaste dag. YES! Gissa när vi slutar.. 14.40. Gud så tidigt. Dessutom så har vi en av de jobbigaste lektionerna imorgon.

Just nu känner jag mig supertrött och mina ögon är halvöppna. Hmm, snarare halvstängda. Haha , ett litet skämt från Hitta Nemo som jag och Linda brukar köra på. Vi båda älskar den filmen så vi sitter och skrattar hela tiden. Den som inte skrattar en enda gång i den filmen är dryg, det kan jag avgöra. De har ju så grymt roliga skämt där, haha.

Förresten, idag hade jag min första tyskalektion. Den var helt okej tycker jag men det är bara för att vi inte gjorde något speciellt och det var väldigt gött. Jag käner så sjukt mycket press inför betygen. Jag vill ju verkligen få bra betyg, det är något som är superviktigt för mig. Just nu så vet jag bara inte vilka ämnen som jag måste plugga mer i, svenska kanske.

Men i alla fall, nu så ska jag luta mig tillbaka och njuta av att skolan har slutat för dagen. Gud så härligt. Ser ni vilken "snygg" bild jag tog när jag var hemma under rasten. Perfekt pose, hahaha.


Här ser ni tjejen som är sämst på träslöjd. Jag försöker mig på en sitt-pose, haha. Lyckas jag bra? Nja...

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0