En negativ kommentar kan väga så mycket mer än en positiv kommentar.

Ett urval av positiva kommentarer på youtube.

väldigt bra! 5/5 stjärnor ;)

ni är jättebra !

This sounds Amazing

Ni är skitbra ju!
Önskar jag hade den rösten och kunde spela gitarr så bra.
har kollat på flera av era videosar, och bra är ni.
keep going!:)

Lovely stuff, well done. 5*

bra jobbat :)
Good job girls (:
Linda could you send me the chords you use, please?
Mine are not so melodic and good..
thanks :P

This is so good!
Linda, can you email me the chords you have?
My chords are a piece of dental instrument!

great suff:) 5******
all the best
jesse

grymt bra! :)

Nice one! :D
not bad...nice voice , nice chords,
and both of u look so pretty ^^

Waow, vad duktiga ni är =D

You girls Rock. You two can be the next HEART band if you continue performing

ni två är riktigt bra!!

Vår enda gemensamma och rakt igenom negativa kommentar på youtube:

ummm (N)



Ändå så är det den där ointelligenta sur-kommentaren som man, när man fick den, hängde upp sig på. Tänk att en liten negativ skitsak kunde väga mer än så mycket positivt. Men vi har lärt oss att strunta i rakt igenom negativa kommentarer. Visst vi har fått en enda gemensam negativ kommentar, men man lär sig att strunta i folk som bara vill en illa med tiden. Vi spelar såhär, låter såhär och passar det inte vissa personer så är det deras problem. Alla kan ju inte tycka om det man gör för vad som låter bra i en persons öron låter dåligt i en annan persons öron. Men vi vill ju hela tiden bli bättre och konstruktiv kritik är jättebra, vilket vi har fått mycket på våra första videos. Jag har aldrig varit en person som vill höras och synas bara för att om ni förstår hur jag menar. Jag vill få uppskattning för något jag älskar att göra. Det stärker en otroligt mycket när folk säger att man är duktig. Jag minns en gång när jag och Olivia var på McDonalds och det kom fram en främmande tjej och sa något i stil med "Ni heter Linda och Olivia va? Ni är jättebra på att sjunga och spela gitarr." Sådant värmer så mycket och stärker både självkänsla och självförtroende.

Alltså jag bara babblar på nu känner jag. Vad jag vill komma till är att man aldrig ska låta människor trycka ner en och få en att känna sig värdelös. Istället ska man skaka av sig det negativa och istället glädjas åt alla komplimanger man får. Alla är värda att bli uppskattade.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0