Friday I´m in love

ÄNTLIGEN FREDAG! Det har varit så sjukt mycket att göra den här veckan, jag fattar inte hur jag har orkat med det. Är hemma nu efter en kort dag med ett stort prov, Polhemsprov heter det och det var ett kemiprov om allt vi har lärt oss hittills. Men det gick bra, tror jag i alla fall. Resten av dagen blir bara att ta igen lite sömn som jag har missat och ta det allmänt lugnt.


Det är sådant vinterland utanför. Allt är bara vitt och jag älskar det! Nu saknas det lite julkänslor bara, så är allt fulländat. Det enda negativa är att det är svinigt kallt ute kvart i sju på morgonen när man ger sig av till skolan, men drar man på sig ordentligt med kläder så är det toppen. Nej, nu ska jag sluta. Jag kände att jag inte riktigt kunde få till någon struktur i det här inlägget.

 

Visst har jag helt fantastisk känsla för konst, form och färg?


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0