Jag bloggar aldrig

Jag förstår inte vad det är med mig, jag har helt enkelt tappat suget för att blogga. Jag försöker att skriva något men jag kommer aldrig på vad jag ska blogga om. Jag behöver verkligen insperation. För tillfället så tänker jag bara på ointressanta saker och även en del privata saker. I'm in Love!

Det känns så himla härligt för nu har jag gjort alla prov innan jul! Jag känner mig så himla lycklig på något sett nu när julen kommer. Dessutom så ska hela skolan dansa gamla danser på måndag. Jag älskar den dagen, det är verkligen årets höjdpunkt med skolan, haha.

Snart så kommer mamma hem med pizza, då ska jag, mamma, Linda och hennes pojkvän äta pizza och kolla på idolfinalen, riktigt mysigt! Nope, nu så har jag tänkt att hitta på något annat, jag vet inte vad. Kanske träna lite infor morgondagen. Uppvisning!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0