Lördag 4 december 2010

Denna dagen kommer jag inte ta det lugnt, det kan jag säga. Jag ska träna i två och en halv timme och sedan plugga tyska. Vilken rolig dag jag kommer att få. Träna är ju jättekul men att plugga är verkligen det värsta som finns. Speciellt när jag inte förstår så mycket, haha. Vi jobbar med dativobject och possesiva pronomen i tyska. Jag känner press på att jag ska vara bra på detta provet. Min lärare säger att jag kan få MVG denna terminen och det säger man ju inte nej till.

Så fort jag skrivit färdigt inlägget så ska jag plugga, woho! Sedan så ska jag hitta på något annat, kanske läsa Vecko Revyn med tanke på att Tove är med där. Ni kommer nog att få höra mycket om Tove i bloggen men det är bara för att jag tycker hon är riktigt bra. Hon är även min förebild i musik och klädstil.

Vad tycker ni om den nya headern egentligen? Jag blev riktigt nöjd, jag hade den förra headern ett riktigt bra tag men till slut så tröttnade jag. Nu funderar jag även på att byta bakrundsfärg med tanke på att den inte är så vinteraktig. Jag älskar att byta design efter årstid.

Nej, dags att plugga. Vi höres! //Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0