Måndag 20 december 2010

Hola amigos! Jag skriver i varje inlägg att jag är kass på att uppdatera men det stämmer ju faktiskt, jag är verkligen kass på att uppdatera. Sedan så kom jag och tänka på en annan sak. Jag är negativ hela tiden, jag skriver bara om dåliga saker här i bloggen, det är verkligen inte meningen men det är bara för att jag är nere i en dal som jag inte riktigt kan komma upp ifrån. Men nu så ska vi glömma alla hemska tankar och tänka på roligare saker.

Denna helgen har vart riktigt rolig. I lördags så gick jag runt på Avenyn som en tomte och delade ut pepparkakor till barn och vuxna. Barnen var riktigt riktigt söta måste jag säga. Vissa tog blygt en pepparkaka och sa ett tyst tack. Jag hade lust att bara hälla pepparkakor över dem för att de var så söta, haha.

Igår så hade vi avslutning med Cheerleadingen, den var riktigt roligt faktiskt. Vi fick pepparkakor och sider av våran tränare sedan så fick vi träna lite handvolter och mjukisar, det gick skit för mig om jag ska vara helt ärlig, haha. Funderar på att börja i gymnastik vid sidan om Cheerleadingen. Vill verkligen lära mig mer gymnastik.

Nej, nu ska jag spela lite sims, haha. Olivia


I miss it!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0