Onsdag 22 december 2010 - Jullov

Jag har äntligen fått mitt efterlängtade jullov, dessutom så har jag fått mina icke efterlängtade betyg. Dock fick jag faktiskt hysade betyg, endast ett G, tre MVG och resten VG, jag har ju faktiskt tre terminer kvar att imponera på lärarna och visa att jag är ett MVG-barn, haha.

Jag har shoppat mina julklappar idag vilket känns riktigt skönt, nu kan jag bara njuta av julen och känna den härliga julstämningen samt känna mig som en liten flicka igen. Jag minns hur förväntansfull man var när man var runt fyra eller fem år. Man kunde ju knappt sova natten till julafton.

Jag saknar ändå lite den förväntansfulla känslan man hade som liten. Visst, jag längtar efter julmaten, presenterna, julstämningen men inte minst det sociala livet som tillkommer julen. Alla är så pratglada och verkligen på gott humör, det gillar jag!

Snart så ska jag poppa lite popcorn och lägga mig i soffan med skålen i knät och titta på någon mysig film som får en att må bra. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon innan jag åker till sommarstugan. Kram!

//Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0