Sämst...

Hej, eftersom Olivia har bestämt sig för att dissa den här bloggen så får väl jag skriva. Idag hade jag nationellt prov i matte och jag S.Ö.G. Så sjukt jäkla missnöjd, jag failade med fördjupningsuppgiften och får absolut inte MVG på den, vilket riskerar att jag inte får MVG i matematik A, som jag redan har fått en gång. Jag blir så frustrerad. Annars har dagen varit bra.

Jag var på luciaövning också, ska vara med i skolans luciatåg, men vi var 6 stycken där. Skitkul. Dessutom fick jag reda på att vi skulle vara i skolan klockan halv åtta på måndag, vilket betyder uppgång klockan halv fem, vilket också visade sig vara en FRIVILLIG SKOLDAG. Jag hade kunnat vara hemma hela dagen alltså, hahaha.

Nu sitter jag och gör ingenting, har ingen inspiration för skolan och sitter mest och väntar på att min pojkvän ska komma hit eller något. PÖÖSS!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0