Mina gymnasieval är inlagda

Jag hade skrivit ett evighetslångt inlägg men jag bestämde mig för att inte publicera det här eftersom det blev alltför personligt. Hursomhelst så har jag lagt in mina gymnasieval och det känns inte bra på något sätt. Visst, jag vill få ut så mycket som möjligt av gymnasiet, men hur mycket kan man utvecklas om man bara följer strömmen och söker till den skola man förväntas söka till? Nu har jag ganska många skäl till att faktiskt välja den skolan och det är den som är det bästa alternativet efter en lång betänketid, men kommer jag verkligen orka läsa Fysik, Biologi och Kemi A och B, Matematik A-E (eller kanske ännu längre), Engelska A-C och Svenska A-C och en massa annat? Vill jag verkligen det här innerst inne?

Linda


Kommentarer
Postat av: FANNY

Tackar (från henne=) Härlig header! Me like this :P

Allt bra? Kram ♥

2010-01-28 @ 18:16:46
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

va klu!

2010-01-28 @ 18:48:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0