Onödigt prat om MSN och "New Moon"



Låt inte föräldrarna rensa datorn om de inte har en aning om vad de olika programmen är för något. Pappa raderade MSN ifrån datorn tidigare idag, så här sitter jag och installerar det igen. Jag förstår att ni kommer att anteckna detta direkt, för detta är ju något som alla behöver veta. Jag har kommit in i den där dåliga vanan som många har, att ladda upp något fullkomligt onödigt "bara för att ladda upp något". Det ska det bli ändring på, det lovar jag!

Igår var jag förresten och såg New Moon kan jag också nämna när jag ändå är inne på livsviktig information. Den var bättre än väntat men inte bra, den var okej. Hela den här Twilight-hysterin är ingenting för mig. Böckerna, filmerna är enligt mig väldigt överskattade, men det är min åsikt.

Det var nästan inga alls på bion, vilket var ganska väntat eftersom filmen gått på bio i en halv evighet, de som vill se filmen borde ha sett den nu kan man ju tycka. Jag hade däremot inte tänkt att se New Moon men eftersom jag har fått fyra gratisbiljetter så måste man ju gå på något, fast nu är två av dem borta. Jäkla onödigt ändå, biljetterna håller ju hela året ut.

Det var väl allt för mig. Skriver något onödigt snart igen.

Lindisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0