Torsdag

God morgon!

Jag har precis stigit upp ur min varma säng. Jag känner mig fortfarande riktigt trött. Jag satte alarm klockan 10.00. Ni ser ju resultatet. Jag kände mig pigg när jag gick upp men sedan så gick jag till sängen igen och vilade. Jag kanske vilade i fem sekunder innan jag somnade. Vad pigg jag var, eller hur?

Snart så ska jag göra lite frukost men först så ska jag se på Guds Tre Flickor, ett riktigt bra program. Det humoristiska är att killen Måns har blivit riktigt populär bland små tjejer. Jag har vart inne på massa bilddagböcker och sett dem ladda upp massa bilder på Måns (Filip) där det står "HAAAN ÄÄÄÄR MIIIIIIIN <3333333" Jag kan säga att jag blir så jäkla trött på sådana personer. Vill dom bli tillsammans med honom så får dom väl börja chatta med honom och inte lägga upp massa bilder på honom med omogen text.

Men i alla fall. Ni får ha en bra dag så hörs vi!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0