1 juli 2010

Hallå där!

Då har vi alltså gått in i den andra sommarmånaden. Det är ju helt sjukt. Juni har verkligen gått fort och det är synd för juni är en väldigt härlig månad. Menmen, om jag snackar mer om det här så kommer jag bara få panik. Nu ska jag bara njuta av sommarlovet.

Snart så ska jag ut i solen och bara njuta, sedan så kan jag paddla ut med min madrass och sola ute på sjön, då kan jag ta ett dopp när jag vill, haha.

Jag vill bara förvarna er för den 12e juli så kommer jag vara deprimerad, jag kommer bara att tänka på Nickelodeondagen hela tiden. Den 12e juli 2010 så var det ett år sedan jag uppträdde på Nickelodeondagen. Åh, jag blir ledsen bara jag tänker på det. Jag ska helt klart bli en känd artist så jag slipper hålla reda på alla bra datum då jag har uppträtt, haha.

Men nu ska jag ut och sola, ha det så bra så hörs vi kanske senare idag!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0