11 juli 2010

Visst har det vart bra uppdatering på senaste tiden?

Nej, men anledningen är för att det vackra vädret kommit fram plus att idag så har vi haft värsta grillfesten här hemma. Först så trodde jag och syrran att bara mormor och morfar skulle komma men sedan så kom det väldigt många mer på mammas sida, haha.

Just nu så sitter jag och pappa och tittar på "Hajen". Jag måste säga att jag trodde att den skulle vara så mycket läskigare än vad den var. Jag var säker på att det skulle vara supermycket blod men det var det inte men vi får väl se vad som händer senare i filmen.

Jag lovar att om vi åker till Australien en gång till så kommer jag inte att hoppa i vattnet. Haha, jo, det skulle jag göra men jag skulle inte vara köttet längst ut. Det var så familjens motto löd när vi var i Australien "Var aldrig köttet längst ut". Jag tycker att det är ett bra motto i Australien.

Något som jag blev förvånad över var att det inte var så mycket surfare som man trodde att det skulle vara. Jag såg inte alls många som surfade faktiskt.

Nej, nu ska jag gå och fortsätta titta på filmen. Ha det super så kanske jag laddar upp lite bilder snart.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0