12 juli 2010

Idag är det den 12 juli 2010, ett år sedan en helt fantastisk dag i Visby. Hur som helst, jag har inte bloggat på senaste tiden av lite olika anledningar som ni ska få ta del av.

I tisdags var hela familjen på Liseberg eftersom pappa uppträdde i en tävling som hette Svensktoppen nästa. Tyvärr så gick han inte vidare utan det var ett annat band som jag inte tycker var särskilt bra och jag tycker att pappa borde gått vidare istället. Partisk? Nej då, inte alls.

I onsdags gick jag upp tidigt för att ta mig till tågstationen. Jag skulle åka till Havstensund och hälsa på en vän som hyrde ett hus där. Efter en tre timmars lång resa var jag framme och min vän Anna hämtade mig då på Tanums station. Det var jättetrevligt därute på kusten och vi solade, badade, spelade gitarr och sjöng i hamnen, fiskade krabbor med räkor och kräftor, var inne i Grebbestad och kollade i affärer, åt god mat, lyssnade på ett band, pratade oss igenom nätterna och badade i ösregn och blåst. Jättemysiga dagar var det.

Jag stannade till på fredag och när jag kom hem mötte min pojkvän Gillis upp mig och så åkte vi ut till min sommarstuga. Han åkte hem med sista bussen så vi var inte med varandra så jättelänge den dagen.

I lördags kom min mormor, morfar, tre av våra kusiner, två partners till dessa och mina två morbröder ut till stugan och åt mat, badade och umgicks. Det var jättetrevligt, kul att träffa släkten eftersom man inte träffas så ofta nu för tiden. På kvällen cyklade Gillis ut till stugan igen och vi kollade på fotboll, var ute och gick, pratade om allt mellan himmel och jord och hade det hur mysigt som helst.

Igår cyklade Gillis hem igen och det var inte det roligaste att säga hejdå eftersom vi i värsta fall inte ses på fyra veckor nu. Känns inte särskilt roligt. Efter att han hade åkt hem tog jag det bara lugnt igår och på kvällen såg familjen på VM och käkade chips.

Idag är det en jättefin dag och jag har badat och solat och varit ute med gummibåten. Senare ikväll ska jag och Olivia paddla eftersom det inte blåser. Nu ska jag äta. Vi ses!

Linda

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

gillis, haha fan vad grymt namn



___________________________________________________________



Btw, missa inte frågestunden på bloggarna

finns på både:



http://feean.blogg.se - "sex"/humor/diskussions-blogg

http://feliciaaulen.blogg.se - bloggen om min virriga vardag!

___________________________________________________________

2010-07-12 @ 17:11:04
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Linda - The Eliassons

Sv till Feea: Jag vet, annorlunda och häftigt! :D

2010-07-13 @ 16:39:14
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0