12 juli förra året

Ja, vad gjorde jag den 12 juli förra året? Istället för att berätta så kan jag ladda upp bilder som visar.




Jag antar att ni ser vad jag gjorde. Jag uppträdde på Nickelodeondagen inför 7000 människor. Förstår ni vilken känsla det var? Plus att jag var förälskad i Johan Palm som också uppträdde där så jag fick prata med honom en hel del, förstår ni hur lycklig jag var? Jag vill bara att ni ska ha klart för er att jag inte är förälskad i Johan Palm längre, haha.

Jag minns så väl att han kom fram till mig flera gånger och berömde mig för massa olika saker, snygga kläder, bra sång, bra låt m.m. En gång så kom till och med en fotograf fram och tog kort på oss. Jag tror att jag har kortet inne i datorn, jag ska leta lite.


Jag hittade bara den svart-vita bilden, jaja, det spelar ingen roll, den var ändå mycket snyggare än den färgglada, haha. Jag tror att man ser hur lycklig jag är i mina ögon. När jag ser tillbaka på den dagen så ler jag alltid. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Fantastiskt väder, fantastisk publik och fantastiskt sällskap.


Här sjunger jag Living On A Prayer. Igår så var det ett år sedan som jag uppträdde på Nickelodeondagen i Visby. Jag kommer alltid att minnas den dagen.

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0