15 juli 2010

Hallå hallå!

Just nu sitter jag här och försöker skriva på våran lilla mini laptop men jag måste säga att det är sjukt svårt. Visst, jag har små fingrar men ändå så lyckas jag trycka ner bokstaven bredvid den som jag ska trycka på. Livet är allt bra hårt ibland.

Idag så är det supertråkigt väder, regnigt och blåsigt men jag och syrran ska passa på att gå och hyra lite filmer för då blir det genast mycket roligare. I många dagar så har familjen diskuterat vad vi ska göra när de har semester och vi är lite inne på att bila i Europa och jag är väldigt på det med tanke på att jag nästan bara varit i Grekland så.

Sommarlovets väder har sina toppar och dalar, igår så hade vi superfint väder, soligt och helt vindstilla och inte ett enda moln på himmelen så då passade jag och Linda på att ge oss ut i kanoten och paddla, tyvärr så kom vi inte så långt för Lindas paddel gick av så jag fick då paddla hem själv och ni kan förstå hur jobbigt det var, man fick byta sida hela tiden.

När vi kom hem så såg vi att vi hade en till paddel hemma så vi gav oss ut igen på sjön och paddlade en lång bit, kan ni förstå hur härligt det är att bara paddla? Jag måste erkänna att det är bland det bästa jag vet, det är en sådan sommarkänsla.

Vi paddlade ännu längre på kvällen då vi paddlade till andra sidan sjön och ni ska veta att sjön är inte liten haha. När man är mitt på sjön så känner man sig allt liten. Man sitter i en liten kanot och kommer inte så fort frammåt. Men det var i alla fall en jättemysig dag igår.

Nej, nu ska jag spela lite gitarr. Ha det super så hörs vi kanske senare idag.

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0