21 juli 2010 - Onsdag

God morgon!

Hur mår ni idag då? Jag mår verkligen superbra. Vi har haft underbara dagar här på kusten och idag lär väl bli lika bra. Vädret har vart finfint än så länge men vi får väl se hur det blir längre fram i veckan. Igår så hade vi det jättemysigt, på kvällen så grillade vi fisk och åt potatisgratäng till. Det var supergott. Jag är inte direkt någon fisk-lover men det är gott.

Idag så ska vi nog bara ta det lugnt fast jag har lust att åka runt lite på kusten och kanske äta på restaurang m.m. Som sagt så verkar det som att vi ska bila i Europa nästa vecka så då blir det ingen uppdatering, skönt för mig, haha. Då slipper jag känna mig tvingad till att blogga.

Nu så ska jag ladda upp lite bilder på mig och Linda.. Ha det bra!







Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0