22 juli 2010

Idag har varit en rätt lugn dag. Jag, mamma och Olivia åkte in till närmaste köpcentrum och kollade i lite affärer men det blev inte så mycket köpt, eftersom jag och Olivia har köpfri månad, eller vi syndade ju faktiskt lite idag. Jag köpte en välbehövlig BH, har lite ont om sådana och Olivia bröt mot reglerna rejält när hon köpte spännen, trosor och en jeansskjorta. Inte bra! Men det höll sig i tre veckor i alla fall och nu blir det nog inget köpt på ett tag skulle jag tro. Jag har ingen lust att köpa något, för jag är jättenöjd som det är nu.

Jag, mamma och pappa har även gått en långpromenad. Vi gick på en riktig landsbygd med ängar, kohagar och bondgårdar, så himla mysigt var det. Fast jag var lite rädd för att det skulle komma kor emot oss och springa ner oss eller något eftersom vi gick i kohagarna, haha. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Vi har käkat pizza ikväll och umgåtts med familjen. Det är jättemysigt här på kusten, men det hade varit kul om det hade kommit lite släktingar hit. Huset är rätt tomt när det bara är vi fyra här. Men jag tror att en av våra kusiner och hennes föräldrar skulle komma imorgon eller övermorgon. Det blir kul.

Linda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0