23 juli 2010 - Lysekil

Idag har familjen varit i Lysekil och det var jättemysigt där. Jag, Olivia och pappa spelade minigolf. Och kan ni gissa vem som vann då? Ha? Ha? HA? Pappa. Vem kom sist då? Jag. Fast det var cheat som jag och Olivia säger. Lite småfusk här och där till Olivias fördel, så det slutade med att hon vann med två slag. Okej, det var inte riktigt fusk men jag hatar att vara sämst, haha. Sedan har jag ätit Ceasarsallad på en mysig restaurang, där även Brolle satt och åt (jag har sett en kändis shalalala, haha). Han skulle tydligen spela i Lysekil ikväll.

Sedan har jag och Olivia gått en långpromenad och pratat om allt möjligt, vilket var härligt. Nu är vi inte längre ensamma i vår sommarstuga utan en av mina kusiner och hennes föräldrar har kommit hit men vi har inte umgåtts så mycket med dem ännu. Det blir nog mer imorgon får vi hoppas.

Vilka sjukt tråkiga inlägg jag skriver just nu. Men så kan det vara ibland.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0