24 juli 2010

Nu får jag riktig ångest, snart är det Augusti, F*N! Ursäkta språket men nu fick jag verkligen panik, snart börjar skolan igen, fy sjutton. Jag ska börja åttan vilket betyder mycket prov och press för att få bra betyg, visst låter det som en dröm? Jag ska i alla fall lägga ned mycket tid på skolan. Nu kanske ni tycker att jag är en plugghäst men det är jag inte, jag är bara någon som vill ha bra betyg.

Men i alla fall, nog talat om skolan. Idag är sista dagen på kusten och den bjuder på mycket moln och blåsigt. Så härligt! Idag så lär vi åka hem fort med tanke på att det inte är så kul att vara här idag. Men vi har haft många fina dagar så jag ska ladda upp lite bilder från i torsdags.

Nästa vecka så ser det ut som att det bär av till Grekland istället för att bila i Europa, jag tycker att det är härligt och det tror jag hela familjen tycker. Jag ska köpa hur många Kinderägg som helst, dom är ju bara för goda i Grekland.

Men ni får ha det så bra så hörs vi när jag är hemma. Hejdå!










Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0