29 juli 2010

Hola!

Jag vet att jag inte bloggat så mycket på senaste tiden men det är bara för att jag helt enkelt inte har det där suget som jag oftast brukar ha. Det är även för att det inte händer något speciellt så det finns liksom inget att skriva om. Som jag kanske berättat lite tidigare så drar familjen iväg till Grekland på lördag. YES! Det ska bli så sjukt underbart. Grekland bjuder ju alltid på fint väder så vi får hoppas att det blir detsamma denna gången.

Som ni antagligen förstår så lär det inte bli någon bloggning i Grekland. Möjligtvis så kanske det finns en dator på hotellet som man kan låna i kanske en kvart så jag kan skriva lite vad vi gjort men vi åker dit för att bara ta det lugnt och inte behöva tänka på skola, jobb m.m. Jag slipper ju tänka på bloggen dessutom.

Alltså, det är inte så att jag inte gillar att blogga för jag har ju valt att börja göra det och jag skriver så att jag minns de bra stunderna i livet, jag bloggar inte för att få massa läsare som kanske älskar mig eller hatar mig vilket många gör.

Jag kollade just på en väderprognos och ser att när jag lämnar sverige så kommer det bli runt 18 grader och regn hela veckan då jag är borta. Mohahaha, när många sitter hemma i sina hus så ligger jag och glassar på en strand och badar i klarblått hav. Okej, nu är jag ju inte säker på att det blir superfint väder men man kan ju alltid hoppas.

Oj, jag trodde aldrig att jag skulle få ihop ett sådanthär blogginlägg när jag började inlägget. Men har man massa tankar i huvudet så är det bara att skriva ner dem, haha. Nu bjuder jag på bilder från förra gången vi var i Grekland. Jag och två av mina kusiner var med i en talangtävling som gick ut på att man skulle mima till en låt och kanske även dansa. Jag hittade två söta bilder. Jag vet inte hur gamla vi var. Kanske 10 eller 11.




Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0