Fredag

Ja, vad har jag gjort en sådan här tråkig dag. Jag har suttit inne och slösat bort mitt liv framför TV:n och datorn. Jag kan inte säga att jag har dåligt samvete för jag vet inte vad jag skulle gjort ute i 16 grader, regn och blåst..

Idag så har jag även packat inför Grekland. Vi åker ju imorgon. ÄNTLIGEN! Jag har verkligen längtat efter detta. Det är så himla kul att resa. När jag blir äldre så hoppas jag på att jag får en bra ekonomi så jag kan resa mycket. Då måste jag jobba på ett väldigt bra jobb med bra lön.

Nyligen så skrev jag om mina framtidsplaner och jag har börjat bli jätteintresserad av livräddning. Alltså att bli livräddare i Australien. Jag är trots allt en väldigt bra simmare men jag vet inte hur bra jag hade vart om jag ska hjälpa en som blir attackerad av en haj. Jag hade inte ens gått i vattnet, hehe.

Nyligen så såg vi ett program som hette Surfpatrullen och det handlade just om livräddning i Australien. Jag tyckte att det var superintressant. Jag hoppas verkligen att det finns mer avsnitt av det programmet för det var verkligen superduper intressant.

Nej, nu ska jag vara lite social med familjen istället för att sitta vid datorn och nörda. Ha det bra så hörs vi innan jag åker imorgon.

Olivia


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

2010-07-31 @ 02:41:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0