Hemma

Ja, då var jag hemma igen. Kusten har som sagt bjudit på underbara dagar men tyvärr så måste det goa få ett slut någon gång. Dock så tyckte jag att det var väldigt gött att komma hem till lägenheten igen. Jag älskar mitt gröna rum här hemma så det går ingen nöd på mig.

Jag har tänkt på en sak, visst stämmer uttrycket "Borta bra men hemma bäst". Alltså det är ju superhärligt att bara komma bort från allting men det är ändå goast att bara vara hemma och mysa. Hemma är ju trots allt bara bäst. Men saknar allt här hemma, djuren, husets doft, sin egna säng m.m.

Tyvärr så har jag fått spränghuvudvärk så jag ska gå och lägga mig i sängen nu, kanske sova lite också. Lite senare idag så ska jag skriva lite tankar som jag haft i huvudet under dagen men som sagt, det får bli senare.

Ha det super!

Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0